Psí zákony

05.08.2014 22:27
Zákony psího vlastnictví
  • Jestli se mi to líbí, je to moje.
  • Pokud to mám v tlamě, je to moje.
  • Pokud ti to můžu sebrat, je to moje.
  • Pokud jsem to měl v tlamě před chvílí, je to moje.
  • Pokud je to moje, nesmí se to podobat ničemu z tvých věcí.
  • Pokud to rozkoušu na kousky, všechny kousky jsou moje.
  • Pokud jsem to viděl první, je to moje.
  • Pokud jsem to viděl poslední, je to moje.
  • Pokud si s nečím hraješ a položíš to, je to moje.
  • Když se to rozbije je to tvoje.
V čem si jsou psi a muži podobní
  • Oba zaberou příliš mnoho místa v posteli.
  • Oba mají iracionální strach z vysavače.
  • Oba si značkují svá teritoria.
  • Žádný z nich neřekne co je trápí.
  • Menší vzrůstem bývají nervoznější.
  • Oba prdí bez ostychu.
  • Ani pes ani muž si nevšimnou nového účesu.
  • Oba jsou krajně podezřívaví k poštákům.
  • Oba se honí za kočkama.  
Co se můžeme naučit od psů
  • Když na něco dostatečně dlouho civíš, získáš to.
  • Buď k lidem otevřený, své pocity můžeš vyjádřit počuráním jejich bot.
  • Když je čas spát, nech návštěvu návštěvou a bež si lehnout.
  • Vítej lidi přátelsky - studený čumák v klíně je ta nejlepší z cest.
  • Když neco provedeš, přijmi za to zodpovědnost (hned jak te vyvlečou z podpostele).
  • Když to není mokré, není to opravdový polibek.